2007/02/04

Lagom småtrött så där som man får vara en söndag, sovit till 15 och inte gjort mer nytta än vad jag skulle ha gjort om jag klivit upp på förmiddagen (jobbade i natt).
Ledig från ett av jobben i morgon så det blir bara några lugna timmars jobb då, hinner nokk köra et par maskiner tvätt också då.
Har fått ett lägenhetserbjudande, "bara" 23 kvm & 500 spänn mindre än vad jag har idag, hmmm kluven. Får väga för-& nack-delar:
* Bygg år nu: 1932, den andra 1990
* Takhöjd i dag : Jag når ej att byta glödlampa med hög pall, den andra räcker med köksstol.
* Balkong idag : Ja man kan stå tre man högst där, den andra 3 stolar o bord får plats.
* Sjöutsikt idag ; Jepp, den andra Jepp
* Kök med matplats idag: Nope, den andra Jepp
* 3 sovrum idag: Jepp, den andra nope (det blir vardagsrummet för en av oss, jag förmodligen)
Jag funderar vidare och återkommer i denna fråga ;-)
Hej schweiz.........

No comments: