2008 Nytt år igen !! summering av 2007.

Jag hinner inte med allting, eller jag hinner med ingenting.
Galet, galet, vad har jag hunnit med år 2007 månne ??
Konfirmation & moppe-kalas var vårens höjdpunkter. Sen har vi den regniga sommaren.......
Jag & min allra allra bästa vän Niklas bokade en resa i slutet av Augusti, det var den stora händelsen på hela sommaren tror jag. Om vädret hade varit bättre så hade vi hunnit med massor med annat.
Vi for i alla fall iväg 3 veckor till Thailand, och den semestern behövdes, solen, värmen & tiden.
I November så åkte jag & barnen till Sthlm och hälsade på en gammal nära & kär vän Bengan. Vi har inte träffats sedan 1988, och det var av en ren slump som vi kom i kontakt med varandra nu. Vi passade även på att överaskade min bror & hans familj med ett besök den helgen.
December & Juletid, Bengan utsatte sig för en hemsk upplevelse, han tog flyget hit ner (en resa på 50 min) och hälsade på mig. Den helgen försvann blixte-snabbt, fasen att tiden alltid ska gå så fort när man har trevligt, kul och nasty nice.
Julafton firade vi hemma hos mig med min familj och med Niklas familj, det var massor med god mat, gristunga, kokt prinskorv, dopp i grytan, skinka, mammas heminlagda sill + alla annan mat som mamma också stod för. Vad skulle vi gjort utan hennes hjälp. På annandagen bjöd Moffi på Pizza för att få mamma ut ur köket !!
Det var nog hela min summering av år 2007 !

No comments: