Min garderob !!!!!

Nu har jag till och med packat/ skruvat ihop min garderob. Förbannad blev jag oxå för jubel-idioten som satte ihop den har använt hur långa SPIK som helst i sockeln (det var jag som satte ihop den oxå).

B-O ringde så vi surrade en stund, han skulle laga till en fläskfilé, själv så gjorde jag mega-pommes med bea.

En lugn lördag annars, Linnea var hos några kompisar & sov där.
Razze, Alle, Robin & Jadebrink (Jade) har suttit & LANat här i sedan i fredags, nja Razze tog ett break. Han var iväg 4 timmar & jobbade så de andra passade på att sova en stund då.

1 comment:

Anonymous said...

Stort tack för att utveckla arbetet med att diskutera detta, känner jag starkt för denna och gillar att studera en hel del mer om detta ämne. Om möjligt, som du får expertis, vill du uppdatera din webbsida som har en hel del mycket mer information? Det är mycket fördelaktigt för mig.