2007/02/16 Fredag -> so what

Man vill ju ha sovmorgon någon gång, men det funkar ju inte riktigt när man ändå måste upp för att brassa frulle till dem som skall till skolan.
Jag går inte lägger mig heller efter att dem har leftat buildningen, det har jag inte tid med.

Har fastnat i tradera-landet -> gode tid vad folk säljer - ALLT !
Har hittat en å annan pryl eller rättare sagt
:
* Ett stycke dunjacka till grabben, hela 20 slantar fick jag hosta upp för den, men va sjutton han började gnälla på att det var kallt ute & att munkjackan inte värmer, å vad gör man inte barnen -> måste kidsen ha varma interkläder va ????
* Ett par sköna "slipinnisar" köpte ett par likadana för 250 spänn förra våren på "Din sko", nu nös jag till och vips så vann jag den auktionen, fick punga ut med 1 krona + 22 spänn i frakt.
* Till lilltjejen blev det mitt dyraste köp, 129:- för ett par sommarbraller - Hello Kitty.

Nu ska coco på & sen bär jag iväg mot högre höjder ;-)

No comments: